Logowanie
Logowanie Serwer 2018
Zmiana hasła
Udostępnianie pojazdu osobą trzecim
Obsługa systemu
Zarządzanie datami
PYTANIA OGÓLNE
Usługę można wykonać w centrali firmy Video-Sat w Warszawie lub we współpracujących serwisach znajdujących się na terenie całej Polski. Do pojazdów specjalistycznych, ciężarowych i maszyn budowlanych jest możliwość dojazdu we wskazane miejsca do klienta.
Montaż lokalizatora nie ma wpływu na gwarancje pojazdu.
Po zakupie nadajnika, każdy klient otrzymuje dane do logowania za pomocą, których może zalogować się do swojego panelu monitorowania pojazdu. System aktywny jest po uprzednim zamontowaniu urządzenia w pojeździe.
Nie trzeba podpisywać umowy na system TRACKGPS.
Można urządzenie GPS zamontować we własnym zakresie bez utraty gwarancji. Poprawność instalacji każdorazowo sprawdza nasz opiekun klienta.
Okres gwarancji jest równy z okresem płatności za abonament.
Nie. System trackgps.pl umożliwia korzystanie online bez instalacji dodatkowego oprogramowania.
Tak, hasło można zmienić po zalogowaniu na serwer podstawowy.
Tak, dane do logowania można udostępnić innej osobie i z tego samego konta można korzystać w tym samym czasie.
Tak. Jest to możliwe za pomocą opcji „Udostępnianie pojazdów”, która znajduje się w ustawieniach (Serwer 3).
Po zakupie urządzenia minimalny okres płatności za abonament to 1 miesiąc. Nie wypożyczamy urządzeń na okres próbny.
Po zakupie lokalizatora GPS klient otrzymuje urządzenie wraz z aktywną kartą SIM.
Czas dostawy to 2-3 dni robocze.
Tak. W przypadku gdy klient wykupi abonament na terenie Polski oraz dodatkowo abonament na terenie UE.
Tak, załącznik do ubezpieczenia jest dostępny na życzenie klienta po uprzednim powiadomieniu.
Problem z lokalizatorem można zgłosić do Działu Obsługi Klienta. Kontakt podany jest na stronie internetowej. Kontaktując się z firmą można uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktów oraz wsparcie techniczne w przypadku występowania nieprawidłowości w działaniu aplikacji i sprzętu.