MITSUBISHI MONITORING GPS – udostępniane w chwili obecnej technologie umożliwiają skuteczne działanie w realizacji tempa dostaw i zminimalizowaniu wydatków. Należy o tym pamiętać mając na uwadze prowadzenie spółki przewozowej. W dzisiejszym czasie MONITORING GPS stał się jednym z postępowań zapewniających wydolną kontrole pracownika i samochodu MITSUBISHI transportującego towar.
W ten łatwy sposób istnieje alternatywa stałego obserwowania miejsca przebywania samochodu MITSUBISHI znajdującego się na wyposażeniu korporacji. Dzięki możliwości obserwowania pojazdu MITSUBISHI, każdy szef korporacji w prosty sposób dowiaduje się gdzie w danej chwili przebywa jego ładunek.
Dla sporej ilości kierowników jest to bez wątpienia nadzwyczaj ważny motyw zachęcający do zdobycia takiego rodzaju systemu, jakim jest wspomniany MONITORING GPS. Poza alternatywą ciągłego monitorowania samochodu MITSUBISHI dostępna jest też opcja nadzoru zużycia paliwa za pomocą szyny CAN instalowanej w pojeździe marki MITSUBISHI.
MODEL:
MITSUBISHI ASX(od 2014)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI ASX(od 2010)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI COLT(od 2008)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI FUSO CANTER(od 2012)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI L200(od 2006)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
OBROTY SILNIKA
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI LANCER (X)(od 2011)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI LANCER (X)(od 2008)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI OUTLANDER (Keyless)(od 2013)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI OUTLANDER(od 2013)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI OUTLANDER (XL)(od 2007)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI PAJERO(od 2012)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI PAJERO(od 2007)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI PAJERO SPORT(od 2013)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI PAJERO SPORT(od 2008)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
OBROTY SILNIKA
NACISK NA PEDAŁ GAZU
MODEL:
MITSUBISHI SPACE STAR(od 2014)
ŁĄCZNY PRZEBIEG Z ZEGARÓW
ŁĄCZNE ZUŻYCIE PALIWA
POZIOM PALIWA
OBROTY SILNIKA
PRĘDKOŚĆ POJAZDU
NACISK NA PEDAŁ GAZU